donderdag 14 mei 2015

14 mei vervolg

Hallo allemaal,

ondertussen valt de regen met bakken naar beneden, dus heb ik even  tijd voor een update.
Vanmiddag net voor we vertrokken naar Antwerpen proeft is het gelukt, ik heb onze familie gans in de veilige  kraamkliniek kunnen herbergen. Alle 5 pasgeborenen stellen het goed en trippelen regelmatig onder de vleugels van mama Babette uit, maar als ze iets te ver gaan is vader Hans daar om ze snel terug richting moeder te sturen, schitterend om te zien.

We zijn tussen 12 en 16 uur naar Antwerpen proeft geweest met zijn allen ( bedankt Peter!). Ik heb een gezin van fijnproevers, waarschijnlijk omdat ikzelf ook graag kook en regelmatig mezelf eens laat gaan om iets speciaal op te tafel te zetten en ook omdat we ze van kleins af aan mee op restaurant hebben genomen. Ondertussen zijn ze 20, 18 en 16 maar zo hebben mijn kinderen bijna alles leren eten.
Het was vanmiddag nog prachtig weer en we hebben er met zijn allen van genoten en geproefd zoals jullie kunnen zien hieronder. Vanavond houden we het dan maar simpel denk ik, croque monsieur of madame zal het worden, misschien nog een beetje strijken want daar ligt ook weer een hele berg klaar en morgen is mijn man jarig dus dat wordt zijn dag, ik breng jullie wel op de hoogte als ik de kans zie!

Leuke avond allemaal!






Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be