donderdag 21 mei 2015

Goed nieuws!

Goed Nieuws!

We hebben zo goed gewerkt voor 1 van onze nieuwe projectklanten dat hij zonder meer de keukens uit zijn volgende werven aan ons heeft toegewezen! Super toch! Allemaal dankzij ons super team van medewerkers die er elke dag opnieuw voor gaan. Op deze momenten weet je waar je het allemaal voor doet want iedereen heeft graag een complimentje of een klopje op zijn schouder en een nieuw contract binnen halen is zeker gelijk aan dat schouderklopje!

Nog meer goed nieuws. Geert is voorzitter van de plaatselijke voetbalclub, niet alleen is hij er in geslaagd om mooie cijfers te realiseren (wat echt wel nodig is want binnen en paar jaar staat er een nieuwe kantine op de planning) maar er komt ook een fusie tussen de 2 lokale clubs. Een vete van meer dan 40 jaar verdwijnt als sneeuw voor de zon, 'Kessel United' is een feit!

Onze familie gans, 1 week oud!
Het minder goede nieuws is dat ik gisteren een bril ben gaan kiezen. Na een bezoek aan de oogarts bleek dat ik toe was aan een leesbril. Ik had dat natuurlijk al zelf opgemerkt maar toen de oogarts het bevestigde en me zei dat dit normaal was boven de 40....
Ik moet er even aan wennen en ik vind het voorlopig geen zicht maar vanaf volgende week draag ik dus een bril om te lezen en te werken, ik hou jullie op de hoogte zodra ik hem heb, misschien zelfs met foto :)

Ondertussen zijn de kinderen al over de helft van hun week werkstage. Pauline pakt alle dagen dozen vol chocola in (als ze thuis komt lijkt het wel alsof ze een parfum van chocola op heeft) en Michiel start elke morgen om 6 uur bij de bakker (gisteren heeft hij 4000 sandwiches ingepakt).


Michiel is ook aan het leren autorijden, met zijn papa. Dat doet me veel plezier want de band tussen vader en zoon is niet altijd even goed geweest de afgelopen (puber) jaren. Als ze zo met zijn tweeën op autorijles gaan en ik zie hoe fier Geert op hem is maar evengoed hoe goed Michiel luistert naar zijn pa dan weet ik dat het wel goed komt tussen die 2, ook dat doet deugd!

Ik heb er ondertussen al een paar uur werk opzitten, vroeg opstaan heeft zo zijn voordelen. Nu ga ik nog even langs mijn beestjes en dan vertrekken richting kantoor, hopelijk zonder al te veel file!




Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be