donderdag 6 augustus 2015

Complimentjes!

Het gaat beginnen!
Vanaf morgen verkopen we in Zaventem keukens aan opbouwcondities!
Het ziet er naar uit dat het één van de mooiste winkels van België wordt. Alhoewel de keukens nog niet helemaal zijn afgewerkt en er nog veel moet worden gedaan, krijg je al een prachtig zicht op het eindresultaat. Voor onze klanten zijn het weggeefprijzen, voor ons eigenlijk ook maar we zijn vetrokken en dat is nu even het belangrijkste, de nieuwe winkel op de kaart krijgen.
Ook in Gent start de verbouwing en alhoewel hier niet de hele toonzaal wordt vernieuwd zal het toch ook een heel ander zicht worden, veel knusser, gezelliger, huiselijker. Omdat we zowat overal tegelijk verbouwen hebben we onze fabrikanten bereid gevonden om de fabriekscondities voor de opbouw voor de 3 winkels te geven, dus op naar Gent en Aartselaar en vanaf morgen Zaventem!

Ik heb trouwens een groot compliment gekregen. de vertegenwoordigster van Serax stapte dinsdag onze winkel binnen en vond de decoratie prachtig, ze had nog nooit een keukenwinkel zo mooi gedecoreerd gezien (met een warme vrouwelijke touch, zei ze er nog bij) en was vereerd om met ons samen te werken.  Je kan je wel voorstellen dat ik op dat moment overliep van trots want elk kleurtje, potje en bloempje is door mijn handen gekozen en neergezet. Eind augustus is Gent af en wordt deze gedecoreerd, begin september Zaventem en dan hebben we dus de 3 mooiste winkels van België :) zowel qua keukens als qua decoratie.


De nieuwe gevel in Zaventem
Sander en Melissa zijn ondertussen terug op vakantie vertrokken. Ons bomma is met Geert zijn jongste zus een weekje naar zee, dus ook op de bovenverdieping is het stilletjes.
Michiel, Dagmar en Pauline genieten met volle teugen van de vakantie. Het is een beetje nieuw voor mij want toen ik hun leeftijd had waren er geen fuiven midden in de week maar gisteren (op een woensdagavond!) zijn onze kinderen lekker uit geweest. Geweldig voor hen maar iets minder voor de mama want hoewel ze deze keer werden thuisgebracht (meestal wordt de wekker gezet en gaan we ze zelf midden in de nacht halen) slaap je niet gerust tot je de sleutel in het slot hoort en je gerust bent dat ze allemaal veilig in hun bed liggen.

Gisteren ben ik nog met Leo naar de dierenarts geweest, gewoon jaarlijkse inentingen en controle.
hij staat perfect op gewicht: 38.2kg (een chocoladelabrador is nu eenmaal een eter en heeft de neiging tot overgewicht). Alles prima behalve een lichte oorontsteking, dat is zijn zwakke plek, elke keer opnieuw zijn oren. Ik zie het dan wel want dan begint hij meer en meer te 'flapperen', je kent dat wel een hond die heel hevig met zijn hoof schud, en dan maak ik zijn oren extra schoon maar alleen zalf helpt echt. Dus een hele week moeten we een flesje in zijn oor inbrengen en dat vind hij niet zo geweldig. Gelukkig is hij altijd te verleiden met iets lekkers dus het zal wel lukken.
De rest van mijn beestje stelt het goed, de vos is niet meer terug geweest en ik heb het over mijn hart gekregen om bij de dierenarts een briefje te hangen om voor mijn kleine gansjes een nieuwe thuis te zoeken. het is tijd want ze worden groot, ik moet er niets voor hebben maar wil er wel een goede thuis voor vinden.


Leo, klaar om naar de dierenarts te rijden!
Vandaag hoop ik door mijn administratie te geraken, want het is al zo druk geweest met de nieuwe winkels dat alles wat niet dringend is blijft liggen, maar vandaag zou ik graag ook alle niet dringende dingen er door krijgen, dat zou super zijn. Ik moet trouwens weer even met de mensen van het computerprogramma bellen want na een update in het begin van de week blijken er weer een paar dingen niet in orde, elke keer weer hetzelfde liedje, maar ja wat zou het leven zijn zonder de dagelijkse probleempjes die moeten worden opgelost.

Ik kijk even buiten, het wordt een prachtige dag, nog even onder de douche en op naar het kantoor.
Tot gauw.

Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be