zondag 22 november 2015

Primeurs!

Primeurfoto van onze nieuwe website!

Het zijn 2 drukke weken geweest met geen tijd om te bloggen dus heb ik heel wat te vertellen en bijna heel de blog zit vol primeurs.
Ik heb 2 weken geleden mijn lief Stanske moeten afgeven. Van het ene moment op het andere is ze heel ziek geworden, volgens de dierenarts heeft ze waarschijnlijk een bloeding gehad in de hersenen. Ik heb samen met Geert en de kinderen 16 uur constant bij haar geweest waarna ze uiteindelijk is gestorven. Ik wilde eerst wat wachten met een nieuw schaapje maar ons jetje was zo ongelukkig. Dus 1 week later is Pita ons gezin komen vervoegen, een pracht van een ram. Hij heeft enkele dagen wat aanpassingsmoeilijkheden gehad maar is nu de koning van onze tuin. Het is een lieverd tot en met maar wel een grote deugniet. Vandaag is het me voor de eerste keer gelukt van ze samen in de tuin te laten lopen en hij heeft zowat overal geweest waar hij niet moest zijn, is door de kruidenbakken gelopen en heeft gesprongen en gelopen als een pasgeboren lammetje op het gazon. Als het een beetje meezit hebben we volgend jaar een eerste lammetje(primeur), veel mooier dan dat kan het niet zijn!
Selfie met Pita!

Eerste Kennismaking Pita en Jet!


Pita!

Afscheid van Stans.

Op het werk zijn er bergen verzet. Het zijn superdrukke weken, voor het eerst leveren we meer dan 50 keukens per week uit (primeur)! Dankzij ons team van super werknemers loopt alles op wieltjes. Tegelijkertijd hadden we dan nog eens controle van de boekhouding (supergoed gelopen), zijn we de nieuwe website op poten aan het zetten (en dat loopt toch niet zo makkelijk als gehoopt), zijn we volop bezig met budgets en planning voor volgend jaar en heb ik mij volle bak op de reclame gegooid. Ik ben een beetje mijn vertrouwen kwijt in de standaard reclamebladjes, die geven de laatste tijd weinig meerwaarde vind ik, dus ben ik zelf begonnen (primeur) om via Facebook en binnenkort onze website aan onze (toekomstige) klanten uit te leggen waarom ze aan ons moeten denken bij aankoop van een nieuwe keuken. Wat is het verschil tussen Het Keukenhuis en andere keukenzaken? De mensen die er achter staan en er elke dag met heel hun hart voor gaan. Nee, ik kan niet garanderen dat alles van een leien dakje loopt, al is dat wel wat we altijd proberen en wat ook heel vaak lukt, maar ik kan wel garanderen dat we er alles aan zullen doen om het leien dakje tot een goed einde te brengen. Dat is het verschil, onze passie, ons hart. Als klanten ons het vertrouwen geven om hun keukendroom te verwezenlijken zullen we er alles aan doen om dat vertrouwen waard te zijn. Vandaar ook mijn blogs, de foto's van familie, klanten en werknemers en binnenkort op de website nog veel meer van ons.


Primeurbeelden van onze nieuwe website!



De week die eraan komt wordt dus wederom een hele drukke, van het leveren van een hele boel keukens tot het afmaken van de budgets, van het zoeken naar de juiste reclameweg tot het dagdagelijkse paraat staan voor klanten en onze mensen op kantoor en in de winkel, en niet te vergeten en eigenlijk het belangrijkste van allemaal: het is een heel spannende week voor 1 van onze mensen op kantoor die al zo lang zit te wachten op goed nieuws en hier al zoveel voor heeft gedaan en doorstaan, deze keer moet het goed gaan, iedereen duimt mee, hopelijk kan ik jullie donderdagavond het goede nieuws vertellen(toekomstige super primeur)!
Fijne zondagavond!
Leen
Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be