woensdag 14 oktober 2015

Alles of niets!



Ja het is een tijdje geleden geleden, maar ik heb even een dipje gehad!
Na alle drukte van de afgelopen weken was mijn energie plots op!
Zo zit ik in elkaar: 'alles of niets' en alhoewel ik van de 'niets' niet snel last heb en het meestal 'alles' is, was het heel even een paar dagen 'niets'.

Een paar tegenvallers waar ik anders gewoon overwals en die ik normaal zonder problemen rechtzet, hebben mijn grondvesten doen daveren, ik moest even tot rust komen.
Ik ben gewoon blijven werken hoor en alleen de mensen die mij beter kennen zagen dat ik even op was, maar als ik thuis kwam was alle reserve weg en kon ik het amper opbrengen om nog iets te eten op tafel te zetten, om daarna teutop in bed kruipen om alle uren van de nacht op de klok te zien.

Ik ben in al mijn enthousiasme mee in de verkoop gevlogen, maar ben eigenlijk nog maar een commerciële beginner en afgelopen vrijdag liep ik tegen de lamp, ik was er even niet goed van.
Ik zag een groot projectcontract aan onze neus voorbijgaan, ik werd even geconfronteerd met twijfelend vertrouwen van klanten en moest even alles op een rijtje zetten.

Gelukkig ben ik omringd door mensen die me graag zien en vertrouwen hebben in mijn doen en kunnen en na een weekendje zielig zijn en zondag even tranen met tuiten huilen ben ik vanaf gisteren terug aan het bekomen.
Het groot contract is toch binnen, het vertrouwen van de klant is na een telefoontje terug gewonnen, het was een super weekend in de winkels en mijn enthousiasme om in de verkoop te vliegen is terug aan het komen. Morgen gaan we terug alles geven want Aartselaar loopt achter, maar de maand is nog lang niet om jongens, hou jullie maar vast!

Het wordt een knallend najaar. Hoe kan het ook anders, we gaan voor elke klant tot het uiterste,
onze nieuwe website en de openingsactie zijn een schot in de roos, de winkels zijn stuk voor stuk pareltjes en onze mensen zijn stuk voor stuk diamantjes (de een al wat ruwer dan de ander :)).
Daarboven zijn de rode duivels gisteren nummer 1 van de wereld geworden en staat Kessel United  op de eerste plaats in de reeks.
Als onze voetballers het zo goed doen, kunnen we niet anders dan volgen en dan wordt het terug alles in plaats van niets!
Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be