woensdag 7 oktober 2015

Thuis en Het Keukenhuis!

Pauline wordt 17 deze maand! Op haar vraag is er een 'Pink Party' in de maak!  

 
De drukte en vermoeidheid van de afgelopen weken zijn niet in mijn koude kleren gekropen. Ik voel dat ik  mezelf een klein beetje moet sparen. Mijn huis ziet er niet uit en is dringend aan een zware opruimbeurt toe want de afgelopen weken hebben alleen maar rond de opening van de nieuwe winkel gedraaid waardoor ik de tijd en energie niet had om thuis alles in orde te houden. De komende weekends wordt er dus opgeruimd, bijkomend (en nog veel belangrijker) is onze dochter jarig op 21 oktober en wil ze graag een 'pink party' (ik ga dus op zoek naar eten, tafeldecoratie en taart in de prachtige kleur roze, alle tips zijn welkom),eind van de maand komt Halloween eraan en naar jaarlijkse gewoonte steek ik ons huis dan in een griezelkleedje. Even terug wat tijd steken in mijn huishouden, mijn kinderen en mijn beestjes, het zal me deugd doen want hoe veel ik  ook met mijn werk en het Keukenhuis bezig ben, in de eerste plaats ben ik een moeder en een vrouw die graag alles netjes op orde heeft en tijd steekt in haar kinderen en van haar huis graag een echte thuis maakt!


Ons Openingsfeest!
 

De opening was een groot succes, we hadden het geheel anders aangepakt want ook in ons dierbare Keukenhuis wou ik de sfeer van thuis laten voelen aan alle mensen. Ik had dus taart voorzien, broodjes, een gin-tonicbar en een muziekbandje. Onze kinderen hebben indruk gemaakt met hun aanwezigheid en door gewoon te zijn wie ze zijn, zo fier als een gieter was ik op hen.
De winkel is prachtig en een pareltje om u tegen te zeggen en als extraatje hadden we een ovenschoteltje of een tajine voorzien voor alle gasten.
Geert heeft een prachtige speech gegeven en iedereen bedankt voor de hulp en hun aanwezigheid. Het klopt inderdaad dat succes alleen maar mogelijk is als iedereen een handje toesteekt en als je kan terugvallen op de mensen rondom je en gelukkig zijn we goed omringd. Bedankt dus aan iedereen die ons omringt, die ons steunt, van familie tot vrienden, van werknemers tot leveranciers, we zijn ongelooflijk blij dat we op zoveel mensen kunnen rekenen.
Ons prachtige servies!

Het echte leven start ondertussen terug en deze maand wordt een topmaand met een topomzet.
De actie met het prachtige servies en de Miele combisteamer slaat in als een bom en de klanten zijn er gek van. De komende weken loopt er een radiocampagne voor de 3 winkels en er wordt heel hard gewerkt aan een nieuwe website waar we heel veel van verwachten.
Ik ben dan ook voor het eerst de uitdaging aangegaan met ons verkoopteam om de winkels te ondersteunen: ik neem het team van Aartselaar onder mijn hoede, Patrick het team van Sint-Amandsberg en Geert en Christoph gaan voor Sint-Stevens-Woluwe, ik kan jullie nu al meegegeven dat Aartselaar momenteel aan kop loopt, tja girlpower hé! (@ Kristiaan je valt even mee onder deze power dus!) Dus heren, smeer jullie beentjes maar in want ik ga alles geven om met het super team van Aartselaar aan kop te blijven!!!
En aan al onze klanten, jullie zijn natuurlijk in onze 3 winkels welkom maar ik zou toch als eerste even langs Aartselaar komen :)!
Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be